Uległa suczka 1

 Ostatnio czuję się strasznie napalony, moje wypady w damskich ciuszkach i korek analny z wibracjami nie wystarcza i coraz bardziej zastanawiam się nad wyjazdem do innego miasta i zostaniem uległa suczką na noc dla jakiegoś konkretnego aktywa.

Idealny scenariusz jest taki że przebiorę się w swoje damskie ciuszki, mini kabaretki, stringi i do tego szpilki. Umówimy się że odbierze mnie samochodem z parkingu a ja już będe gotowy.

Wejdę do jego samochodu, oprę się kolanami o siedzenie pasażera a on pchnie moją twarz w stronę swojego krocza, wtedy ja wypne swoją dupke a on będzie mógł zasadzić kilka soczystych klapsów, potem ja przejdę do działania i przez spodenki materiałowe zacznę ssać i lizać jego kutasa, na pewno będzie się robił co raz większy aż wkońcu wyjmie go z swoich spodenek i jak wyskoczy to wsadzi mi go głęboko do gardła aż będe się krztusił i ślinka pocieknie po mojej brodzie aż na jego jaja i w takim układzie odjedziemy do jego lokum.

Ja będę przez całą drogę dławił się jego kutasem, lizał jajka i brał głęboko do gardła w między czasie mając wystawioną dupcie w miniówie więc osoby nas mijające będa doskonale widzieć że ten facet ma w tym momencie obrabianą gałę przez zajebistą dupeczke w stringach i kabaretkach, ale mojej twarzy nie zobaczą bo ona będzie pracować na sprzęcie mojego Pana.

Będę się dławił całą drogę na światłach i postojach będzie dociskał moją głowe do swojego krocza, nadziewał moje gardło i usta na swojego kutasa i dawał klapsy i nazywał mnie swoją suką, a ja jak to posłuszna suka będe grzecznie przyjmować klapsy i brać jak najgłębiej jego kutasa aby umilić mu tą podróż. Głowa będzie pracować góra dół a szczęka już będzie mnie boleć od ciągniecia, językiem będe wyciągał jak najdalej aby jak najmniej nektaru i sliny się zmarnowało - przecież nie mogę mu pobrudzić siedzenia :)

Po 10 minutach, wyciągne swoje dildo sterowane pilotem. Wtedy zrobimy pierwszy postój na to aby zakorkować moją dupcie tym korkiem. Zaparkujemy koło lasku, przy ruchliwej drodze ja pozostane w tej samej pozycji w której jestem, za to on wyjdzie z auta i otworzy drzwi z mojej strony, następnie splunie i uruchomi dildo i wytrze swojego kutasa w moją dziurkę, aby użyć trochę poślizgu który powstał przy tym jak robiłem mu loda potem zdejmie delikatnie stringi i kabaretki, da mocnego klapsa, chwyci mnie mocno za włosy i pociągnie do siebie a w moją wypięta dupe wsadzi jednym pewnym ruchem korek analny ... cdn

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Turecki kierowca tira