Turecki kierowca tira

 Już dawno marzyłem o takiej akcji.

Miałem wolny wieczór więc jak mam ostatnio w zwyczaju odpaliłem grindr, datezone i inne portale randkowe. Przez dłuższy czas nikogo konkretnego nie mogłem znaleźć więc postanowiłem przebrać się w damskie ciuszki i udać się w swoją miejscówke, zazwyczaj nikt tam nie chodzi więc lubię tam pochodzić w szpilkach i w damskich ciuszkach. Ubrałem sexy stringi, dodatkowo podkolanówki, spódnice i obcasy. Zacząłem już wychodzić z domu i napisał do mnie on.
Mówi że stoi tirem na postoju i czy nie mam ochoty wpaść bo on lubi takie suki w damskich ciuszkach jak ja. Nie był z Polski bo pisaliśmy po angielsku więc odrazu mi się ten pomysł spodobał ale założyłem że stoi daleko ode mnie i pewnie plan nie wyjdzie. Przesłał mi kilka fot swojej pałki, wyglądała dosyć fajnie a przede wszystkim smakowicie, następnie wysłał mi lokacje, okazało się że stoi dosłownie 3 min drogi z miejsca w którym ja się przechadzam. Chwilke jeszcze się zastanawiałem bo było dosyć późno ale w końcu stwierdziłem że być suczką kierowcy tira mi się marzyło i często wybrażałem sobie jak to będzie będąc ruchanym w tirze.
Ubrany w te seksowne ciuszki, zobaczyłem jego tira z tureckimi blachami, chwile się zawachałem ale w końcu zapukałem do jego kabiny.

Otworzył mi raczej średni z wyglądu turek, miał koło 35 lat. Kazał mi wejść do środka co w szpilkach i damskiej mini sukience nie było zbyt łatwe.

Jak tylko wszedłem do środka natychmiastowo zaczął mnie obmacywać całego, ja za to już chciałem klęczeć przed nim i brać głeboko do jego gardła.

Usiadł na sofie za fotelami i swoją ręką skierował moją głowę na swoją już stojącą pałe ( nie byłą wcale taka duża jak na zdjęciach) natomiast mi to nie przeszkadzało odrazu się nachyliłem i ją oblizałem i zacząłem brać do buzi, miała miękki grzybek i była delikatnie zagięta w góre co utrudnia brania do gardła.
Zacząłem coraz łąpczywiej brać ją do gardła w między czasie on dociskał moją głowe tak abym językiem mógł lizać jego jaja a w tym samym momęcie mieć jego kutasa w gardle.

zaczął interesować się moją dupcią, która dopiero po klęknięciu się pokazała, ta sukienka jest mini więc jak kucłem to odrazu było widać kawałek mojej bielizny i dupci, wyjął moją twarz z jego krocza i cisnął moją głowę za siebie i za kolano - już wtedy wiedziałem co chce zrobić i strasznie się tym podjarałem i tylko jeszcze bardziej wypiąłem dupcie jakby doczekując się tego klapsa, i dostałem ich kilka już wtedy czułem że jestem jego - podczas klapsów zauważył że coś już się znajduje w moim tyłku i był to but plug z wibracjami sterowanymi pilotem, wręczyłem mu ten pilot w końcu teraz on jest moim Panem.Rozebrał mnie do samej bielizny.

Położył się na łózku i ja z wypiętym tyłkiem łykałem jego pałę przy tym troche sie krztusząc, potem klęczałem przed nim i patrzyłęm w oczy jak on odbijał jajka od mojej brody.

Potym kazał mi wstać i zaczął mnie mocno obmacywać, potem obrócił mnie i dał mi parę klapsów i pociągnął za włosy odrazu na ziemie i mówił "Cum, cum" więc nie zastanawiałem się długa otworzyłem szerze usta a on odrazu łapiąc mnie za tył głowy zaczął nabijać strzelającą pałe na moją buzie a raczej gardło. Pod sam koniec przytrzymał mnie dłużej, pewnie po to żeby wszystko spłyneło po tym zaciągnął majtki na jego fiuta i kazał mi się ubierać i wyjść. Trochę się zdziwiłem bo trwało to bardzo krótko i myślałem że trochę dłużej się zabawimy. Niestety już nie miał ochoty na więcej i kazał mi wychodzić - nawet wtedy wszystko było dla mnie bardzo nakręcające, ja na twarzy mialem resztki jego spermy oraz śliny, od jego plaskaczy widziałem że mam czerwoną dupe i ja klęczący przed nim w tirze w samej damskiej bieliznie musiałem się ogarniać, moja sukienka spadła dosyć nisko więc samo schylanie się po nią przy nim było dla mnie sexowne, ale ubrałem się i poszedłem do auta. 

Jak wracałem to czułem się trochę zawiedziony, ale z drugiej strony spełniony jako suczka, wkońcu zrobiłem co do mnie należało opróżniłem typa w tirze i to było moje zadanie. Nie mogę się doczekać aż znowu będzie stacjonował w Bielsku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uległa suczka 1