Transka

 Mam plan na najlbliższe dni.

Zakupiłem sobie kilka sexownych damskich ciuchów - tak jestem crossdressem i strasznie mnie to podnieca.

Mam zamiar przebrać się w nie i poprzechadzać w miejscach publicznych a najlpiej takich w których spotykają się geje.

Zamówiłem kilka miniówek z zakolanówkami i perukę, i w nich będe chodzić publicznie. Czuję lekką ekstytacje i podniecenie - niesamowite podniecenie.

Mam marzenie że ktoś mnie zaczepi i będzie chciał sobie ulżyć mną - nie ma znaczenia czy gay bi czy hetero po prostu wyrucha moje usta bądź dupę w mojej miniówce publicznie gdzieś w krzakach.


Ps. jeśli zagląda tutaj osoba z opowieści z auta której obciągałem to odezwij się ;) chętnie bym się jeszcze raz spotkał

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Turecki kierowca tira

Uległa suczka 1